اعزام ۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف  استان همدان

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از اعزام 800 مبلغ برای تبلیغ به شهرستان های این استان خبر داد.

اعزام ۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف  استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام داوود عباسی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد:همزمان با اعیاد شعبانیه ۸۰۰ نفر از مبلغان به سایر مناطق این استان به امر تبلیغ اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد:حدود ۴۰۰ گفتمان دینی در سطح مساجد، محلات هدف طرح سلامت اجتماعی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس برگزارمی‌شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه در این ایام هر شهرستان حداقل یک جشن محوری برگزار خواهد کرد اضافه کرد: در شهر همدان نیز ۱۰ نقطه برای برگزاری این جشن‌ها در نظر گرفته شده است تعدادی از هیآت فعال شهر نیز مجری این مراسم خواهند بود.

حجت‌الاسلام عباسی ادامه داد: شب نیمه شعبان، شب بسیار مبارکی است که از جمله برکات آن ولادت حضرت صاحب الامر امام زمان (عج) در سحرگاه این شب به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف  استان همدان اعزام می شوند

 

برچسب ها: روحانی ، گفتمان دینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار